Sprzedaż detaliczna

Detaliści ogólni i wyspecjalizowani, artykuły spożywcze, restauracje, hotele, sieci własne, sieci franczyzowe, sieci hurtowni, centra logistyczne

 

Wspieramy innowacyjność wielu wiodących przedsiębiorstw specjalizujących się w handlu detalicznym, zarówno tych działających globalnie, jak i lokalnie. Korzystając z naszego pełnego wsparcia w obszarach takich jak: modernizacja systemów IT, wdrażanie rozwiązań omnichannel, czy automatyzacja łańcucha dostaw i wewnętrznych procesów biznesowych, nasi klienci przechodzą prawdziwą cyfrową transformację i umacniają swoją pozycję rynkową, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych. Oferujemy rozwiązania klasy fraud prevention oraz fraud protection oparte o zrobotyzowaną analizę obrazu z kamer CCTV oraz danych z systemów transakcyjnych. W naszych projektach wykorzystujemy metodyki Agile i DevOps, dzięki którym możemy szybciej reagować na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów oraz zmniejszać koszty wytwarzania oprogramowania.

Zobacz, co możemy zrobić dla Twojego biznesu.

Stały kontakt z klientem – infolinia, multichannel, wysyłki

Wierzymy, że komunikacja z klientem to podstawa działalności każdego przedsiębiorstwa. Przejmując pełną odpowiedzialność za technologię i wdrażając strategię omnichannel, której centralną oś stanowi infolinia, pomożemy Ci utrzymać stały kontakt z klientami – w różnych językach, we wszystkich kanałach, bez dodatkowych kosztów.

  • 24/7/365
  • 6 języków
  • CallCenter
  • Infolinia sprzedażowa i informacyjna
  • Omnichannel (telefon, chat, mail, www)

mapa help desk

Punkty logistyczno-serwisowe Euvic IT

Niższy koszt wsparcia IT – Service Desk IT

Odpowiednie wsparcie IT gwarantuje poczucie biznesowego bezpieczeństwa. Dzięki dokładnej analizie Twojego przedsiębiorstwa pomożemy Ci zaprojektować ten ważny obszar na nowo, tak abyś mógł taniej, szybciej i efektywniej usuwać problemy. Nasz system ITSM wraz z aplikacją mobilną i portalem WWW pozwoli informować pracowników i klientów o statusie zgłoszeń, posiadanym sprzęcie czy planowanych pracach serwisowych.

  • Dostępność 24/7/365
  • 200 konsultantów + 100 serwisantów w terenie
  • Szeroki zakres kompetencji na 2 linii wsparcia
  • > 100 000 ticketów miesięcznie
  • Własny system ITSM z portalem i aplikacją mobilną
Wykorzystywane kanały obsługi klienta w zależności od wieku w ciągu ostatnich 9 miesięcy (% respondentów)

Pytanie: Z których kanałów korzystał Pan / korzystała Pani do kontaktów z działem obsługi klienta w ciągu ostatnich 6-9 miesięcy?

Próba: 1014 respondentów.

Preferowane kanały obsługi wg grup wieku (% respondentów wskazujących dany kanał wśród 2-3 najbardziej preferowanych)

Pytanie: Jakie metody kontaktu z obsługą klienta Pan/Pani preferuje? – średnia pozycja w rankingu

Próba: 1014 respondentów.

Źródło: https://www.pwc.pl/pdf/klient-w-swiecie-cyfrowym-pwc.pdf

Większa efektywność finansowa – Serwis terenowy

Robotyzacja, optymalizacja rozwiązań digital workplace oraz zdalna realizacja znacznej części zadań, warunkują efektywność finansową przedsiębiorstwa. Wykorzystując własną, największą w Polsce sieć serwisową, wspieraną przez wyspecjalizowany Service Desk oraz własny system ITSM świadczymy usługi field support, dzięki którym pomożemy Ci ograniczyć koszty obsługi terenowej i poprawić postrzeganie działu wsparcia przez Twoich pracowników i klientów.

  • Własny zespół serwisantów w całym kraju
  • Magazyn wraz z logistyką serwisową
  • 3 000 obsługiwanych fizycznie lokalizacji
  • 200 000 serwisowanych urządzeń
  • Czas dojazdu gwarantowany w ramach SLA
  • Wsparcie rolloutów, przeprowadzek, rebrandingu

Usprawnienie codziennej pracy – Aplikacja ShopManager

Opracowana przez nas aplikacja mobilna Shop Manager pozwoli Ci zintegrować wszystkie najważniejsze procesy realizowane codziennie przez kierownika sklepu, pozwalając skupić się na innych zadaniach. Taka optymalizacja pracy przełoży się na zmniejszenie jej ostatecznego kosztu.

  • Mobilny asystent kierownika sklepu (aplikacja Android)
  • Zarządzanie wyposażeniem
  • Zarządzanie zmianami pracowników
  • Zgłaszanie problemów wraz ze statusami ich rozwiązania
  • Inwentaryzacja wyposażenia
  • Centrum powiadomień
  • Integracja z systemami klienta (F-K, Kadry, Środki Trwałe, ITSM, CCTV)

 Większe bezpieczeństwo – Searchlight, fraud prevention

Według badania Sensormatic  w Europie handel traci około 1% wartości sprzedaży wskutek kradzieży sklepowych oraz pracowniczych. Wykrywalność takich przestępstw jest znikoma. Euvic wraz z partnerem MarchNetworks oferuje unikalne rozwiązanie, pozwalające wykrywać potencjalne oszustwa poprzez analizę danych transakcyjnych, danych z kamer CCTV oraz zdalny nadzór zespołów specjalizujących się w wykrywaniu przestępstw w sklepach, hotelach czy przy bankomatach.

  • Zautomatyzowana analiza danych klienta (systemy sklepowe, transakcje POS, bankomaty, zamki elektroniczne)
  • Zautomatyzowana analiza danych CCTV (liczenie klientów, obecność klienta przy stanowisku obsługi, przestawienie kamery, nietypowe zdarzenia)
  • Definiowanie wzorców transakcji i zachowań a następnie raportowanie ich wraz z linkiem do określonego fragmentu zapisu video
  • Analizowanie podejrzanych zdarzeń przez wyspecjalizowany zespół Euvic
  • Nadzór nad wszystkimi urządzeniami (kamery, dyski twarde, rejestratory, integracje)
  • Wygodny dostęp do wszystkich transakcji oraz zapisów CCTV w całej sieci sklepów

Sprawna logistyka sprzętu – dostawy, zarządzanie i relokacje

Odpowiednia logistyka, dobre zarządzanie relokacjami i wyposażeniem pozwalają zminimalizować czas przerw w pracy oraz zapewnić bezpieczeństwo nawet najbardziej wrażliwych danych. Odpowiadając za procesy dostawy, zarządzania, konfiguracji, naprawy, wymiany i relokacji wszystkich Twoich urządzeń pomożemy Ci optymalnie zarządzić cyklem życia wyposażenia a następnie bezpiecznie zlikwidować wycofany z użycia sprzęt, zapewniając przy tym zgodną z poszanowaniem środowiska utylizację.

  • Dostawy, konfiguracja, relokacje
  • Profesjonalna likwidacja wraz z czyszczeniem danych
  • Sprzęt zastępczy
  • Naprawy, odnawianie, comissioning
  • Inwentaryzacje
  • Rebranding

Większa wydajność – utrzymanie infrastruktury

Dobrze zaprojektowana infrastruktura sprzętowa wspiera prawidłowe i sprawne funkcjonowanie sklepów, hoteli czy restauracji. Nie tylko dostarczymy sprzęt, ale przedłużymy jego cykl życia przy wykorzystaniu naszego własnego warsztatu serwisowego oraz sprzętu zastępczego, gwarantując Ci przy tym bardzo szybkie ROI.

  • Urządzenia fiskalne, POSy, czytniki, pinpady, bramki
  •  Infrastruktura sieciowa, telekomunikacyjna oraz serwerowa
  • Kompleksowy monitoring – kamery, rejestratory CCTV
  • Zapobieganie i ochrona przed oszustwami
  • Digital signage, ekrany LED, projektory
  • Infokioski i urządzenia dostosowane do założeń Klienta (parkingowe, rowerowe itp.)

Krótszy czas i niższy koszt wydruku – outsourcing wydruku

Druk, skanowanie, kopiowanie i faksowanie dokumentów to ważne elementy codziennej pracy większości przedsiębiorstw. Świadcząc usługi outsourcingu druku wykorzystujemy najlepszy sprzęt, własne oprogramowanie do zarządzania wydrukiem oraz sprawdzone materiały eksploatacyjne. Wraz ze wsparciem terenowym, sprzętem zastępczym i logistyką pomagamy Ci skutecznie zmniejszyć czas i koszt wydruku.

  • Dostarczanie drukarek w modelu pay-per-click, PaaS
  • Wdrożenie systemu zarządzania wydrukiem
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  • Logistyka materiałów eksploatacyjnych
  • Sprzęt zastępczy

Niższy koszt procesów IT – Outsourcing działu IT

Współczesne przedsiębiorstwa charakteryzują rozbudowane i zawiłe procesy IT. Świadcząc usługi z obszaru outsourcingu IT zweryfikujemy dla Ciebie ich krytyczność, potencjał poprawy efektywności oraz ROI, a następnie przejmiemy kompleksową obsługę wybranych (lub wszystkich) obszarów, obniżając przy tym ich całkowity koszt nawet o 50%.

  • Serwerownia
  • Usługi chmurowe
  • Office 365/Google Apps
  • Zarządzanie infrastrukturą sieciową i serwerową
  • Wsparcie użytkowników
  • Budowa i rozwój aplikacji