Motorro – sprzedaż i motoryzację mamy we krwi

Branża motoryzacyjna stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki. Kluczowym graczem na rynku automotive są hurtownie, które posiadają największą siłę przetargową i współpracują zarówno z producentami, jak i profesjonalistami, którzy sprzedają części klientowi końcowemu.

Co ważne, dystrybucja części samochodowych na rynku polskim ograniczona jest do 25 kluczowych dystrybutorów, którzy aż 95% swojej sprzedaży kierują właśnie do sklepów i warsztatów. Co zrobić, aby zoptymalizować zachodzące pomiędzy tymi podmiotami procesy zakupowe? Wystarczy skorzystać z rozwiązania stworzonego przez jeden z naszych start-up’ów.

Marketplace dla branży automotive

Motorro, bo o nim mowa, to platforma typu marketplace, której głównym modułem jest porównywarka cen i dostępności części w hurtowniach motoryzacyjnych. Dzięki pełnej integracji ofert dostawców i najważniejszych informacji o oferowanych przez nich produktach, możliwe jest znacznie łatwiejsze i szybsze zrealizowanie procesu zakupowego – a wszystko to w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu, skomplikowanego procesu wdrożenia oraz instalowania nowych programów.

Jakie jeszcze możliwości oferuje ta platforma?

  • zaawansowaną analitykę danych,
  • moduł analityczny umożliwiający obserwację przepływów części na rynku, weryfikację aktualnego zapotrzebowania i podaży oraz generowanie raportów optymalizujących politykę magazynową w hurtowniach,
  • rozbudowaną bazę danych zawierającą informacje o częściach dostarczanych przez producentów oraz ułatwiającą dobór odpowiednich części,
  • łatwe (wymagające tylko jednego kliknięcia) nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, pozwalające na wyeliminowanie długiego, często trwającego tygodniami procesu rozmów z handlowcami.

Motorro to idealne rozwiązanie dla:

  1. producentów, którym zależy na promocji marki, edukowaniu klientów w zakresie prawidłowego montażu części (a przez to zmniejszaniu liczby reklamacji) oraz organizowaniu specjalnych promocji dla osób decydujących o tym, jakiej marki produkty wybrać,
  2. hurtowni, chcących pozyskiwać nowych klientów, zadbać o lepszą analitykę danych rynkowych oraz wsparcie pracy handlowców, a także zwiększyć wydajność działań marketingowych i obniżyć ich koszt,
  3. warsztatów i sklepów, mających na celu zwiększenie wydajności zamówień, konwersji sprzedażowej oraz dostępności części pochodzących z całego rynku (a przez to również wzrost marży).

Marketplace Motorro pozwala na maksymalne skrócenie czasu obsługi klienta w sklepach i warsztatach przy jednoczesnym zachowaniu możliwie największej konwersji sprzedażowej. To rozwiązanie stworzone przez specjalistów, dla specjalistów.


Więcej informacji na temat tej platformy na: motorro.eu

powrót