Wsparcie bezpośrednie

Wsparcie bezpośrednie

Zapewniamy efektywną kosztowo usługę wsparcia bezpośredniego, która obejmuje pomoc techniczną dla Twoich lokalnych oddziałów (z serwisem dojazdowym), helpdesk IT oraz możliwość uruchomienia przez Twoją firmę własnego call center (do m.in. obsługi pracowników, klientów detalicznych czy prowadzenia akcji telemarketingowych). Usługi wsparcia bezpośredniego świadczymy w oparciu o własną sieć serwisową oraz prowadzone przez nas Telecentrum. Wsparcie może obejmować wszystkie Twoje oddziały – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.

Telecentrum

Chcesz uruchomić usługę call center w swojej firmie? Powierz to naszemu Telecentrum! Realizujemy projekty wsparcia telefonicznego w wielu branżach, obsługując zarówno procesy wewnętrzne (przyjmowanie zgłoszeń od pracowników), klientów detalicznych (obsługa klienta masowego), a także wspierając akcje sprzedażowe. Mamy duże doświadczenie w świadczeniu tego typu usług – obecnie obsługujemy ponad 46 tysięcy zgłoszeń na miesiąc. Dzięki temu możemy szybko i w efektywny kosztowo sposób uruchomić call center także i w Twojej firmie.

 

 

Call center – kompleksowy outsourcing

Oferowana przez nas usługa outsourcingu call center obejmuje pełną infrastrukturę sprzętowo-programową, w tym rozwiązania ACD (automatyczna dystrybucja połączeń), IVR (automatyczna obsługa głosowa) oraz CTI (integracja systemu telekomunikacyjnego i informatycznego).

Do głównych zadań realizowanych przez nasze call center należą:

  • obsługa połączeń przychodzących, w tym m.in.:
    • obsługi linii alarmowych – w tym dotyczących zagrożeń życia;
    • przyjmowanie zamówień;
    • udzielanie informacji, szczególnie na temat cen, adresów, stanu zadłużenia;
    • obsługa akcji marketingowej;
    • bankowość telefoniczna;
    • wsparcie serwisowe (helpdesk) lub tzw. infolinia;
    • przyjmowanie reklamacji i zażaleń – na przykład w biurze obsługi konsumenta;
    • obsługa umów terminowych (np. ubezpieczenia);
  • obsługa połączeń wychodzących, w tym m.in.:
    • sprawdzanie adresów i danych marketingowych;
    • badania rynku i badania marketingowe;
    • sprzedaż przez telefon, poszukiwanie klientów;
    • windykacja.

 

Najwyższa jakość świadczonych usług

Regularnie monitorujemy jakość obsługi (benchmarking, badania NPS), nad którą czuwają kierownicy liniowy i trenerzy. Wewnętrzny dział analityczny raportuje jakość w zależności od potrzeb klienta. Na potrzeby jednego lub kilku projektów zatrudniamy dedykowanego specjalistę i trenera ds. jakości.

Bezpieczeństwo danych

Zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – w tym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Zarządzamy bazami własnymi i zewnętrznymi.

 

 

Sposób zbierania informacji, zarządzania nimi i korzystania z nich określa, czy wygrywasz, czy przegrywasz.

Bill Gates

 

Porozmawiajmy o Telecentrum