Telecentrum
Chcesz uruchomić usługę call center w swojej firmie? Powierz to naszemu Telecentrum! Realizujemy projekty wsparcia telefonicznego w wielu branżach, obsługując zarówno procesy wewnętrzne (przyjmowanie zgłoszeń od pracowników), klientów detalicznych (obsługa klienta masowego), a także wspierając akcje sprzedażowe. Mamy duże doświadczenie w świadczeniu tego typu usług – obecnie obsługujemy ponad 46 tysięcy zgłoszeń na miesiąc. Dzięki temu możemy szybko i w efektywny kosztowo sposób uruchomić call center także i w Twojej firmie.
Call center – kompleksowy outsourcing
Oferowana przez nas usługa outsourcingu call center obejmuje pełną infrastrukturę sprzętowo-programową, w tym rozwiązania ACD (automatyczna dystrybucja połączeń), IVR (automatyczna obsługa głosowa) oraz CTI (integracja systemu telekomunikacyjnego i informatycznego).
Do głównych zadań realizowanych przez nasze call center należą:
- obsługa połączeń przychodzących, w tym m.in.:
- obsługi linii alarmowych – w tym dotyczących zagrożeń życia;
- przyjmowanie zamówień;
- udzielanie informacji, szczególnie na temat cen, adresów, stanu zadłużenia;
- obsługa akcji marketingowej;
- bankowość telefoniczna;
- wsparcie serwisowe (helpdesk) lub tzw. infolinia;
- przyjmowanie reklamacji i zażaleń – na przykład w biurze obsługi konsumenta;
- obsługa umów terminowych (np. ubezpieczenia);
- obsługa połączeń wychodzących, w tym m.in.:
- sprawdzanie adresów i danych marketingowych;
- badania rynku i badania marketingowe;
- sprzedaż przez telefon, poszukiwanie klientów;
- windykacja.
Najwyższa jakość świadczonych usług
Regularnie monitorujemy jakość obsługi (benchmarking, badania NPS), nad którą czuwają kierownicy liniowy i trenerzy. Wewnętrzny dział analityczny raportuje jakość w zależności od potrzeb klienta. Na potrzeby jednego lub kilku projektów zatrudniamy dedykowanego specjalistę i trenera ds. jakości.
Bezpieczeństwo danych
Zapewniamy pełne bezpieczeństwo danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – w tym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Zarządzamy bazami własnymi i zewnętrznymi.
Sposób zbierania informacji, zarządzania nimi i korzystania z nich określa, czy wygrywasz, czy przegrywasz.
Porozmawiajmy o Telecentrum
Napisz do nas