Wsparcie bezpośrednie

Wsparcie bezpośrednie

Zapewniamy efektywną kosztowo usługę wsparcia bezpośredniego, która obejmuje pomoc techniczną dla Twoich lokalnych oddziałów (z serwisem dojazdowym), helpdesk IT oraz możliwość uruchomienia przez Twoją firmę własnego call center (do m.in. obsługi pracowników, klientów detalicznych czy prowadzenia akcji telemarketingowych). Usługi wsparcia bezpośredniego świadczymy w oparciu o własną sieć serwisową oraz prowadzone przez nas Telecentrum. Wsparcie może obejmować wszystkie Twoje oddziały – zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.

Wsparcie lokalne i serwis dojazdowy

Potrzebujesz wsparcia w obszarze IT dla lokalnych oddziałów Twojej firmy? Świadczymy takie usługi na terenie całej Polski za pomocą własnej sieci serwisowej oraz za granicą z wykorzystaniem sprawdzonych partnerów lokalnych. Składa się na nią kadra wykwalifikowanych serwisantów, magazyny, a także flota pojazdów serwisowych. W ramach umowy na wsparcie lokalne możesz też skorzystać z usługi helpdesku, która jest świadczona przez zespół specjalizujący się w obsłudze firm. Oferowane przez nas usługi wsparcia IT spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz jakości obsługi, a przy tym są efektywne kosztowo.

 

Wasna sie serwisowa 247365

Własna sieć serwisowa 24/7/365

Nasza sieć serwisowa realizowana jest w oparciu o własne kadry, magazyny i flotę pojazdów serwisowych. Przez sprawdzonych partnerów działamy także za granicą, realizując usługi jednym spójnym procesem.

Wewntrzny helpdesk

Wewnętrzny helpdesk

W ramach kontraktów dostarczamy wewnętrzny helpdesk, działający w trybie 24/7/365 i we ścisłej współpracy z serwisem wsparcia lokalnego. Realizujemy też usługi zarządzania sprzętem klienta (PC, drukarki, drukarki fiskalne, terminale POS) oraz outsourcing druku.

Procesy logistyczne

Procesy logistyczne

Posiadamy wdrożone mechanizmy obsługi procesów logistycznych, które są wspierane przez nasz własny system ITSM. System ten jest także udostępniamy naszym klientom.

Specjalizacje branowe

Specjalizacje branżowe

Realizujemy kontrakty wymagające szczególnej znajomości rozwiązań branżowych, m.in. dla retail (wsparcie IT, drukarki fiskalne, terminale POS), finansów (posiadamy niezbędne certyfikaty ISO 27001 oraz PCI DSS) oraz telekomunikacji i hotelarstwa.

Efektywno kosztowa

Efektywność kosztowa

Realizując równolegle kilkadziesiąt projektów utrzymujemy wysoką utylizację sieci serwisowej, a jednocześnie z każdym projektem poprawiamy realne parametry umów SLA.

 

Zakres usług

  • Inwentaryzacje
    • Przygotowujemy szczegółowy raport zawierający informacje o sprzęcie, jego stanie i konfiguracji.
    • W ramach przeglądów konserwacyjnych przeprowadzamy podstawowy test diagnostyczny, czyszczenie, konserwację oraz oznakowanie sprzętu.
    • Na życzenie klientów – przed przystąpieniem do realizacji kontraktu serwisowego – wykonujemy również przegląd zerowy, którego celem jest zinwentaryzowanie i opisanie stanu ilościowego i jakościowego posiadanej bazy sprzętowej.
  • Serwis rozszerzony
    • Świadczymy usługi naprawy sprzętu komputerowego, które są realizowane w ramach długoterminowych kontraktów. Zakres, warunki oraz parametry (SLA) usługi są dopasowywane do Twoich potrzeb i są bardziej korzystne niż warunki gwarancji oferowane przez producentów.
    • Usługi serwisu rozszerzonego świadczymy również dla sprzętu nieposiadającego gwarancji.
    • Zapewniamy kompleksową obsługę całej informatycznej infrastruktury sprzętowej organizacji, gwarantujemy określone czasy napraw sprzętu lub przywrócenie funkcjonalności elementów infrastruktury przez zapewnienie sprzętu zastępczego.
  • Serwis sprzętu  – w ramach usługi zapewniamy i realizujemy projekty nawet o masowej skali, w tym:
    • zakupy i dostawy sprzętu (również w modelu Device as a Service),
    • preinstalację i konfigurację sprzętu oraz oprogramowania,
    • skompletowanie i oznakowanie sprzętu,
    • transport sprzętu do wskazanej przez Ciebie lokalizacji,
    • kompleksową obsługę logistyczną dostaw sprzętu z wielu źródeł.
  • Serwis gwarancyjny – usługi naprawcze świadczone przez nas w imieniu producentów sprzętu IT, zgodnie z warunkami umów gwarancyjnych. Sprzęt podlegający serwisowi to:
    • komputery stacjonarne, notebooki, tablety,
    • sprzęt serwerowy,
    • sprzęt sieciowy,
    • urządzenia drukujące.

Obniż koszty wsparcia IT

We wszystkich naszych projektach obniżamy koszty wsparcia. Nasza własna rozproszona sieć serwisowa o wysokiej utylizacji jest bardziej efektywna kosztowo niż utrzymywanie własnych wewnętrznych zasobów działów IT. Usługi oparte o sieć różnych podwykonawców nie są łatwe w zarządzaniu i nie gwarantują Klientowi ani jakości, ani zachowania satysfakcjonujących parametrów SLA.

 

Sposób zbierania informacji, zarządzania nimi i korzystania z nich określa, czy wygrywasz, czy przegrywasz.

Bill Gates

 

Porozmawiaj z Grzegorzem o wsparciu lokalnym i serwisie dojazdowym