Wsparcie lokalne i serwis dojazdowy
Potrzebujesz wsparcia w obszarze IT dla lokalnych oddziałów Twojej firmy? Świadczymy takie usługi na terenie całej Polski za pomocą własnej sieci serwisowej oraz za granicą z wykorzystaniem sprawdzonych partnerów lokalnych. Składa się na nią kadra wykwalifikowanych serwisantów, magazyny, a także flota pojazdów serwisowych. W ramach umowy na wsparcie lokalne możesz też skorzystać z usługi helpdesku, która jest świadczona przez zespół specjalizujący się w obsłudze firm. Oferowane przez nas usługi wsparcia IT spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz jakości obsługi, a przy tym są efektywne kosztowo.
Zakres usług
- Inwentaryzacje
- Przygotowujemy szczegółowy raport zawierający informacje o sprzęcie, jego stanie i konfiguracji.
- W ramach przeglądów konserwacyjnych przeprowadzamy podstawowy test diagnostyczny, czyszczenie, konserwację oraz oznakowanie sprzętu.
- Na życzenie klientów – przed przystąpieniem do realizacji kontraktu serwisowego – wykonujemy również przegląd zerowy, którego celem jest zinwentaryzowanie i opisanie stanu ilościowego i jakościowego posiadanej bazy sprzętowej.
- Serwis rozszerzony
- Świadczymy usługi naprawy sprzętu komputerowego, które są realizowane w ramach długoterminowych kontraktów. Zakres, warunki oraz parametry (SLA) usługi są dopasowywane do Twoich potrzeb i są bardziej korzystne niż warunki gwarancji oferowane przez producentów.
- Usługi serwisu rozszerzonego świadczymy również dla sprzętu nieposiadającego gwarancji.
- Zapewniamy kompleksową obsługę całej informatycznej infrastruktury sprzętowej organizacji, gwarantujemy określone czasy napraw sprzętu lub przywrócenie funkcjonalności elementów infrastruktury przez zapewnienie sprzętu zastępczego.
- Serwis sprzętu – w ramach usługi zapewniamy i realizujemy projekty nawet o masowej skali, w tym:
- zakupy i dostawy sprzętu (również w modelu Device as a Service),
- preinstalację i konfigurację sprzętu oraz oprogramowania,
- skompletowanie i oznakowanie sprzętu,
- transport sprzętu do wskazanej przez Ciebie lokalizacji,
- kompleksową obsługę logistyczną dostaw sprzętu z wielu źródeł.
- Serwis gwarancyjny – usługi naprawcze świadczone przez nas w imieniu producentów sprzętu IT, zgodnie z warunkami umów gwarancyjnych. Sprzęt podlegający serwisowi to:
- komputery stacjonarne, notebooki, tablety,
- sprzęt serwerowy,
- sprzęt sieciowy,
- urządzenia drukujące.
Obniż koszty wsparcia IT
We wszystkich naszych projektach obniżamy koszty wsparcia. Nasza własna rozproszona sieć serwisowa o wysokiej utylizacji jest bardziej efektywna kosztowo niż utrzymywanie własnych wewnętrznych zasobów działów IT. Usługi oparte o sieć różnych podwykonawców nie są łatwe w zarządzaniu i nie gwarantują Klientowi ani jakości, ani zachowania satysfakcjonujących parametrów SLA.
Sposób zbierania informacji, zarządzania nimi i korzystania z nich określa, czy wygrywasz, czy przegrywasz.
Porozmawiajmy o wsparciu lokalnym i serwisie dojazdowym
Napisz do nas