Komunikacja, media i usługi

Rozrywka, media, reklama, telekomunikacja, IT, inne usługi biznesowe, techniczne i konsumenckie

 

Euvic zapewnił wielu wiodącym firmom telekomunikacyjnym, medialnym i usługowym innowacyjne oprogramowanie oraz efektywne kosztowo zespoły programistów. Projekty, które zrealizowaliśmy dla naszych klientów z tych sektorów, obejmują outsourcing specjalistów IT, tworzenie, rozwój i utrzymanie oprogramowania, usługi w chmurze, integrację systemówwdrażanie urządzeń telekomunikacyjnych, a także ich konfiguracjękonserwację. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią sukcesu naszych klientów.

Usługi świadczone przez Euvic dla klientów z sektora komunikacji, mediów i usług

  • Tworzenie oprogramowania, które:
    • Zapewnia klientom rozrywkę  (np. gry na urządzenia mobilne / komputery PC / konsole, rozwiązania VR, rozwiązania do przesyłania treści).
    • Umożliwia cyfrową transformację biznesu (np. internetowe platformy medialne, aplikacje mediów cyfrowych, rozwiązania sprzedaży omnichannel, rozwiązania oparte na VoIP).
    • Usprawniają procesy biznesowe oraz komunikację i współpracę (np. platformy intranetowe / ekstranetowe, oprogramowanie do współpracy).
  • Kompleksowa obsługa infrastruktury (centra danych, usługi w chmurze).
  • Integracja systemów IT.
  • Przeprojektowanie aplikacji i migracja oprogramowania do nowszych technologii.
  • Outsourcing programistów i współpraca jako podwykonawca (głównie dla innych dostawców IT).

 

Kompleksowa obsługa operatorów telekomunikacyjnych i dostawców usług internetowych

  • Dostarczanie, wdrażanie, konfiguracja, optymalizacja i konserwacja sprzętu telekomunikacyjnego.
  • Rozwój i utrzymanie oprogramowania telekomunikacyjnego.

FileHold Systems powierza Euvicowi rozwój swojego sztandarowego produktu

FileHold Systems rozpoczął współpracę z Euvic na początku swojej działalności w 2005 roku. FileHold zatrudnił zespół projektowy Euvic do stworzenia swojego flagowego produktu, FileHold Document Management Software. Oprogramowanie okazało się sukcesem rynkowym i po 10 latach FileHold kontynuuje współpracę z Euvic, pracując teraz nad wersją 15 oprogramowania. W związku z relacją z Euvic, FileHold otrzymuje wysokiej jakości  produkt przy rozsądnym koszcie jego rozwoju. Klient FileHold Systems (www.filehold.com) to firma z siedzibą […]

więcej...

e-Muzyka optymalizuje środowisko informatyczne przy pomocy BizTalk Server

W 2011 roku największy w Polsce agregator treści multimedialnych e-Muzyka wdrożył nowe rozwiązanie integracyjne oparte na BizTalk Server we współpracy z Euvic. Pozwoliło to na ponad dziesięciokrotne rozbudowanie całego systemu (w tym rozmiaru bazy danych, liczby produktów i plików multimedialnych oraz pojemności) w ciągu ostatnich pięciu lat bez zauważalnego wzrostu kosztów utrzymania systemu. Jednocześnie w toku wciąż trwającej współpracy e-Muzyka płaci za utrzymanie i rozwój nowej platformy znacznie mniej niż gdyby w tym […]

więcej...

HL Display obniża koszty wsparcia IT, konserwacji i rozwoju o 60 procent

Korzystając z usług Euvic, HL Display Group, wiodąca w Europie firma zajmująca się sprzedażą towarów, była w stanie zrealizować plan działu IT, który przyniósł firmie korzyści z outsourcingu IT. W rezultacie HL Display zdołał obniżyć koszty wsparcia IT o 60 procent, osiągając wyższy standard usług w obszarze ERP i zarządzanych usług w zakresie zarządzania informacjami o produktach, witryn korporacyjnych, e-commerce, hurtowni danych i Business Intelligence. O kliencie HL Display […]

więcej...

Outsourcing BizTalk Developers dla belgijskiej firmy doradczej BizTalk – studium przypadku

Współpraca między Grupą Euvic a belgijską firmą konsultingową BizTalk pozwoliła tej ostatniej firmie uzyskać łatwy i elastyczny dostęp do efektywnych kosztowo i wysoko wykwalifikowanych programistów BizTalk firmy Euvic. W ten sposób firma konsultingowa była w stanie wzmocnić swoje możliwości wsparcia i rozwoju wokół produktu integracji BizTalk i utrzymać szybkie tempo wzrostu. Sytuacja początkowa Pierwsze zadanie przydzielone firmie Euvic przez firmę konsultingową dotyczyło stosunkowo prostych prac […]

więcej...

Ardent wprowadza opłacalne i cyfrowe inicjatywy biznesowe wspierające usługi Help Desk IT

Dzięki współpracy z Euvic, Ardent, światowy lider w dziedzinie usuwania wraków i reagowania na sytuacje kryzysowe, może korzystać z usług całodobowego wsparcia IT dla wszystkich swoich oddziałów na całym świecie po cenie znacznie niższej niż w Stanach Zjednoczonych, przy zachowaniu tego samego dobrego poziomu jakości. Korzystając z tych usług, Ardent sprawnie przeszedł proces fuzji, w którym został utworzony, zapewnił ciągłe wsparcie dla bieżącej działalności, a także zyskał […]

więcej...