Utrzymanie systemów IT

Usługi utrzymania systemów IT, w tym SAP

Dzięki naszym usługom utrzymania systemów IT, w tym SAP, wyeliminujesz przestojezwiększysz produktywność biznesową. Mamy ponad dziesięcioletnie doświadczenie w świadczeniu usług związanych z utrzymaniem aplikacji zarówno dla dużych, jak i średnich firm na całym świecie. Czerpiąc z tego doświadczenia świadczymy profesjonalne usługi, które obejmują proaktywny monitoring IT, analizę przyczyn incydentów, utrzymanie aplikacji, zapewnienie ciągłości działania oraz ciągłe doskonalenie świadczonych usług.

Korzystając z naszych usług w zakresie utrzymania systemów IT, możesz osiągnąć następujące korzyści:

Ulepszona stabilność i dostępność aplikacji

Ulepszona stabilność i dostępność aplikacji

Dzięki naszym kompleksowym usługom utrzymania aplikacji w trybie 24/7 i z proaktywną diagnostyką, Twoje systemy IT, w tym SAP, będą działały stabilniej i bez przestojów.

Łatwiejsze uaktualnianie i rozwijanie aplikacji

Łatwiejsze uaktualnianie i rozwijanie aplikacji

Będziesz mógł migrować swoje aplikacje ze starszych do nowych technologii, a także rozwijać je wprowadzając nowe wydania i aktualizacje znacznie łatwiej i szybciej niż wcześniej.

Odciążenie własnego działu IT

Odciążenie własnego działu IT

Po przeniesieniu utrzymania aplikacji do Euvic, będziesz mógł lepiej alokować swoje wewnętrzne zasoby IT, przydzielając je do realizacji zadań związanych z kluczowymi kompetencjami Twojej firmy.

Elastyczność, obniżone koszty i zapewniona ciągłość działania

Elastyczność, obniżone koszty i zapewniona ciągłość działania

Możesz łatwo skalować outsourcowany zespół dostosowując liczbę specjalistów do bieżących potrzeb swojej firmy. Na obniżenie kosztów i zapewnienie ciągłości działania Twoich aplikacji wpływa także wykorzystanie narzędzi częściowo automatyzujących pracę.


Zwykle przejmujemy obowiązki związane z utrzymaniem aplikacji w oparciu o następujący proces,
składający się z trzech kroków:

 

Planowanie

Przejście

Optymalizacja

Badamy Twoje istniejące środowisko IT i aplikacje, którymi chcesz, abyśmy się zajmowali, przygotowując założenia oraz dostarczając zasoby i szacunki kosztów. Wprowadzamy zespoły shadowing’u i asystujemy w utrzymaniu aplikacji, aby zebrać wiedzę i doświadczenie podczas współpracy z obecnymi pracownikami obsługi technicznej. Przejmując obowiązki utrzymania aplikacji, optymalizujemy procesy w oparciu o naszą wiedzę i narzędzia automatyzacji, wprowadzając zmiany tam, gdzie jest to wymagane, po wcześniejszym uzgodnieniu wszystkich szczegółów.

Usługę utrzymania aplikacji świadczymy z reguły w ramach trzeciej linii IT helpdesku. Możesz z tej usługi korzystać odrębnie lub jako część naszych kompleksowych usług wsparcia technicznego.

Zakres działań:

  • Audyt w zakresie architektury i wydajności aplikacji, które mają zostać objęte usługą utrzymania.
  • Monitorowanie wydajności aplikacji z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych automatyzujących pracę.
  • Prewencyjne i proaktywne utrzymanie aplikacji w oparciu o narzędzia wykorzystujące uczenie maszynowe i analizę danych.
  • Wsparcie podczas wdrażania nowych funkcji do utrzymywanych aplikacji.
  • Poprawa stabilności utrzymywanych systemów dzięki analizie przyczyn incydentów, a także bieżącemu wdrażaniu aktualizacji i poprawek.
  • Zapewnienie pełnego wsparcia dla konsultantów z 1-3 linii wsparcia i pomoc w rozwiązywaniu aktualnych problemów.
Zapytaj o szczegóły

Marcin Wojtaszek

Dyrektor ds. infrastruktury Pasje: architektura, urbanistyka, czytanie książek, podróże

Kompetencje w zakresie utrzymania systemu SAP

 

  • Posiadamy 10-letnie doświadczenie we wdrażaniu, administrowaniu oraz rozwijaniu systemu ERP firmy SAP.
  • Jesteśmy partnerem SAP, należącym do programu “SAP Member Extended Business Program“.
  • Możesz zamówić utrzymanie systemu SAP jako samodzielną usługę lub jako część naszych kompleksowych usług związanych z wdrażaniem lub migracją do SAP.<//li>

 

Każdy, kto myśli, że klient ma zawsze rację, nigdy nie pracował w dziale pomocy technicznej.

Autor nieznany

 

Porozmawiaj z Marcinem o utrzymaniu systemów IT