Atmosfera ITSM

Zarządzanie usługami IT za pomocą Atmosfera ITSM

System Atmosfera to polski system ITSM (IT Service Management), który umożliwia optymalizację procesów biznesowych oraz obsługę odbiorców usług IT. Atmosfera jest systemem modularnym, stworzonym w oparciu o autorską platformę ATMO firmy IT Works (spółka z grupy Euvic). Jest on wykorzystywany przez kilka polskich i europejskich firm z takich sektorów, jak telekomunikacja, finanse czy media. System jest łatwy do wdrożenia i jednocześnie zapewnia wysoką wydajność, skalowalność bezpieczeństwo danych.

Dlaczego powinienieś skorzystać z systemu Atmosfera ITSM do zarządzania swoimi usługami IT?

Łatwo dostosować system do własnych potrzeb

Łatwo dostosować system do własnych potrzeb

Ze względu na swoją modularną budowę, Atmosfera ITSM jest narzędziem wysoce konfigurowalnym i skalowalnym. Umożliwia to jego łatwe i pełne dostosowanie do specyficznych potrzeb każdej firmy.

Potężne narzędzie ITSM

Potężne narzędzie ITSM

System Atmosfera ITSM zapewnia wysoką wydajność (m.in. przez automatyzację rutynowych czynności) i pełne bezpieczeństwo danych (m.in. dzięki zastosowaniu zaawansowanej kontroli dostępu i mechanizmów separacji danych).

 

Możliwość optymalizacji złożonych procesów biznesowych

Możliwość optymalizacji złożonych procesów biznesowych

Dzięki programowi Atmosfera ITSM można łatwo wdrożyć nawet najbardziej złożoną logikę biznesową i modyfikować ją stosownie do potrzeb.

Szybkie wdrożenie, prosta obsługa

Szybkie wdrożenie, prosta obsługa

Oprogramowanie jest łatwe w implementacji i obsłudze, ponieważ zostało stworzone w oparciu o światowe standardy i najlepsze praktyki związane z ITSM.
 

System Atmosfera ITSM składa się z następujących modułów:

Atmosfera Service Desk

Atmosfera Service Desk

Rozbudowany moduł zarządzania działem IT. System uzyskał certyfikat zgodności z wytycznymi ITIL (PinkVERIFY™ & ITIL® Software Scheme (ISS) Assessment).

Atmosfera Service Desk – Outsourcing Services

Atmosfera Service Desk – Outsourcing Services

Wersja modułu Atmosfera Service Desk, która jest dostosowana do potrzeb firm świadczących usługi dla klientów zewnętrznych (serwis, kolokacja, itp.).

Atmosfera Customer Operations

Atmosfera Customer Operations

Wydajny moduł wsparcia komunikacji z klientami, pozwalający na efektywną obsługę napływających zapytań, reklamacji czy próśb o informację. Wspiera obsługę w call center i pracę specjalistów back office.

Atmosfera User Right Management

Atmosfera User Right Management

Zapewnia kompleksową obsługę procesów związanych z kontrolą uprawnień użytkowników, w szczególności w systemach informatycznych organizacji.

Możemy zapewnić Ci następujące usługi związane z naszym systemem
Atmosfera ITSM:

  • Przekazanie licencji na korzystanie z systemu w Twojej organizacji.
  • Wdrożenie systemu i jego dostosowanie do Twoich potrzeb we wszystkich obszarach (technicznych i organizacyjnych).
  • Szkolenie użytkowników.
  • Wsparcie powdrożeniowe.
Zapytaj o szczegóły

Leszek Malinowski

Kierownik Projektu Pasje: Piłka nożna i gra na gitarze.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Atmosfera ITSM jest tutaj.

 

 

Najwięcej nauczysz się od Twoich niezadowolonych klientów.

Bill Gates

 

Porozmawiaj z Leszkeim o Atmosferze ITSM