MS Dynamics CRM

Dynamics CRM – wdrożenia, szkolenia, wsparcie i usługi konsultingowe

Ważna częścią oferty Euvic są wdrożenia i wsparcie powdrożeniowe dot. Dynamics CRM. Z naszych usług w tym obszarze skorzystało wiele firm różnej wielkości w Polsce i na świecie. Kompetencje Euvic potwierdza tytuł Microsoft CRM Gold Competency Partner, co oznacza, że zdaniem Microsoft należymy do grona firm o największej wiedzy i doświadczeniu we wdrażaniu Dynamics CRM na rynku.

Dlaczego warto wybrać Dynamics CRM oraz skorzystać z naszych usług związanych z wdrożeniem i utrzymaniem tego oprogramowania?

Łatwy we wdrożeniu i użyciu

Łatwy we wdrożeniu i użyciu

Dynamics CRM działa i wygląda w podobny sposób, jak inne dobrze znane produkty Microsoft, w tym MS Office. Pozwala to użytkownikom rozpocząć korzystanie z tego programu niemal natychmiast.

Łatwe dostosowanie i integracja z systemami zewnętrznymi

Łatwe dostosowanie i integracja z systemami zewnętrznymi

Program można bardzo łatwo dostosować do własnych potrzeb i zintegrować z systemami zewnętrznymi, umożliwiając automatyczne wdrożenie dowolnej modyfikacji procesów w operacjach wbudowanych usług sieciowych.

Wyspecjalizowani i certyfikowani konsultanci

Wyspecjalizowani i certyfikowani konsultanci

Mamy wyspecjalizowany zespół złożony z doświadczonych i certyfikowanych konsultantów, który świadczy kompleksowe usługi dot. Dynamics CRM, co obejmuje wdrożenia, szkolenia, wsparcie i usługi doradcze.

Elastyczne modele współpracy

Elastyczne modele współpracy

Możemy współpracować w różny sposób, np. możesz nam zlecić realizację wdrożenia w sposób kompleksowy lub też wynająć naszych konsultantów Dynamics CRM, aby wesprzeć projekt realizowany przez własny dział IT.

Nasza oferta związana z Microsoft Dynamics CRM obejmuje poniżej opisane działania.

  • Konfiguracja oprogramowania i możliwość stworzenia dodatkowych funkcji stosownie do Twoich potrzeb.
  • Instalacja oprogramowania w środowisku IT Twojej firmy, w tym:
    • Na stacjach roboczych lub w oparciu o chmurę lokalną.
    • W chmurze publicznej.
    • Na urządzeniach mobilnych.
  • Integracja z wewnętrznym i zewnętrznym oprogramowaniem zgodnie z Twoimi potrzebami.
  • Szkolenie użytkowników.
  • Kompleksowe zarządzanie projektem.
  • Wsparcie techniczne i utrzymanie oprogrogramowania.

 

 

Sposób zbierania, zarządzania i korzystania z informacji decyduje o tym, czy wygrywasz, czy przegrywasz.

Bill Gates

 

Porozmawiajmy o MS Dynamics CRM