Rozwiązania omnicommerce

Rozwiązania omnicommerce – wdrożenia, integracja i konsulting

Jesteś zainteresowany stworzeniem rozwiązania sprzedaży wielokanałowej (omnicommerce)? Zbudowaliśmy tego typu systemy dla wielu znanych firm na całym świecie, umożliwiając im sprzedaż produktów i usług za pośrednictwem różnych kanałów, w tym w przez internetfizyczne punkty sprzedaży, aplikacje mobilne, call center. Nasze rozwiązania w obszarze omnicommerce są oparte na platformach Oracle ATG Commerce, SAP Hybris i komponentach open source.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług w zakresie wdrażania i integracji rozwiązań sprzedaży wielkonałowej?

Doświadczenie w tworzeniu platform omnicommerce dla dużych klientów

Doświadczenie w tworzeniu platform omnicommerce dla dużych klientów

Zrealizowaliśmy udane projekty w obszarze omnicommerce dla największych firm telekomunikacyjnych i użyteczności publicznej, z szeroką ofertą produktów i złożonymi procesami sprzedaży.

Lokalna i międzynarodowa skala projektów

Lokalna i międzynarodowa skala projektów

Nasi klienci korzystają ze stworzonych przez nas rozwiązań do sprzedaży wielokanałowej zarówno na rynkach lokalnych, jak i międzynarodowych.

Wydajność, niezawodność i skalowalność

Wydajność, niezawodność i skalowalność

Twoja platforma omnicommerce będzie oparta na najlepszym w swojej klasie oprogramowaniu od Oracle lub SAP, a Twoje systemy transakcyjne zostaną zaprojektowane i skonfigurowane przez doświadczonych inżynierów.

Kompleksowa obsługa i elastyczne modele współpracy

Kompleksowa obsługa i elastyczne modele współpracy

Możemy w sposób kompleksowy wdrożyć Twoje rozwiązanie w obszarze omnicommerce. Możesz również wynająć nas jako konsultanta lub do realizacji wybranej części projektu.

Nasze oferta dot. rozwiązań omnicommerce obejmuje poniżej opisane obszary.

 

Planowanie i doradztwo

Projekt

Wdrożenie i integracja

Ciągły rozwój

  • Zaprojektowanie rozwiązania.
  • Określenie wymagań systemowych.
  • Wybór technologii i narzędzi.
  • Wybór metodologii dostarczenia i organizacji pracy zespołu.
  • Planowanie kanałów sprzedaży.
  • Projektowanie doświadczeń użytkownika.
  • Stworzenie prototypu i jego testy.
  • Wymagania funkcjonalne.
  • Architektura systemu.
  • Zarządzanie projektem.
  • Rozwój oprogramowania.
  • Integracja.
  • Testy iteracyjne / QA.
  • Zarządzanie zmianami.
  • Dostosowanie do zmieniających się wymagań biznesowych.
  • Opracowanie i poprawa jakości obsługi klienta.
  • Utrzymanie jakości i bezpieczeństwa.

 

 

Najlepsze rezultaty osiągniesz słuchając konsumenta.

Jonathan Midenhall, CMO w Airbnb

 

Porozmawiajmy o rozwiązaniach omnicommerce